Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-03-10 14:02:25  BARTOSZ DUDA

Załączono plik 1415609

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5440470
user_idpuste2509120
fobject_idpuste1415609
resource_idpuste2193
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste25576
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-02-27 08:47:04  AGNIESZKA ŚWISTAK

Utworzono ofertę pracy 25576 o nazwie 'Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste25576
namepusteDoradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi
shortpusteDoradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi
fullpuste

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn
tel./fax: 89 535 76 84, 89 526 44 39, 89 526 82 29, e-mail: sekretariat@w-modr.pl, www.w-modr.pl

Ogłoszenie nr 5/2023
na stanowisko 

Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi

 

 

Podstawowy zakres obowiązków :

 

  1. prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej
    w zakresie:
    • systemów i technologii produkcji rolniczej,
    • ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym,
    • przetwórstwa i marketingu produktów rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych,
    • integracji poziomej i pionowej,
    • aktywizacji mieszkańców obszarów wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej,
    • zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszarów wiejskich ze środków krajowych lub zagranicznych,
    • ochrony środowiska, bioróżnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu,
    • zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi;
  2. prowadzenie monitoringu cen płodów rolnych, środków produkcji, nawozów mineralnych;
  3. upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych;
  4. prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie;
  5. prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych;
  6. współudział w organizacji targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć  upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego;
  7. sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych;
  8. sporządzanie planów nawozowych lub planów przechowalnictwa nawozów naturalnych;
  9. sporządzanie planów działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, planów działalności ekologicznej;
  10. sporządzanie planów przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych;
  11. wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe 
  • umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń,  
  • dobra znajomość  programów komputerowych Microsoft Office,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu.

Preferowane:

  • wykształcenie rolnicze lub pokrewne
  • miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy, 
  • pochodzenie wiejskie, 
  • doświadczenie  w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny,
  • dokumenty  potwierdzające  wykształcenie i kwalifikacje zawodowe  (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – (w załączeniu).

Termin składania dokumentów: do 10.03.2023 r. godz. 15.00

Dokumenty należy przesłać  z oznaczeniem „Nabór - ogłoszenie 5/2023” :

pocztą na adres  WMODR z siedzibą w Olsztynie  10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub
pocztą elektroniczną (skany dokumentów) – w tytule e-maila należy wpisać "Nabór- ogłoszenie
nr 5/2023”

contact_personpusteAgnieszka Świstak
joboffertype_idpuste1
educationpuste3
user_idpuste2506464
resource_idpuste2193
language_idpuste1
occupationpusteDoradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi
emailpustesekretariat@w-modr.pl
phonepuste89 535 76 84
authorpusteAgnieszka Świstak
deadlinepuste2023-03-10
publishfrompuste2023-02-27
publishtopuste2023-03-10
slugpustedoradca-w-powiatowym-zespole-doradztwa-rolniczego-nr-4-zespol-doradcow-w-szczytnie-obsluga-gminy-rozogi
2023-02-27 08:47:04  AGNIESZKA ŚWISTAK

Pole slug zmieniło wartość z 'doradca-w-powiatowym-zespole-doradztwa-rolniczego-nr-4-zespol-doradcow-w-szczytnie-obsluga-gminy-rozogi' na '25576_doradca-w-powiatowym-zespole-doradztwa-rolniczego-nr-4-zespol-doradcow-w-szczytnie-obsluga-gminy-rozogi'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugdoradca-w-powiatowym-zespole-doradztwa-rolniczego-nr-4-zespol-doradcow-w-szczytnie-obsluga-gminy-rozogi25576_doradca-w-powiatowym-zespole-doradztwa-rolniczego-nr-4-zespol-doradcow-w-szczytnie-obsluga-gminy-rozogi
2023-03-10 14:01:26  BARTOSZ DUDA

Pole user_id zmieniło wartość z '2506464' na '2509120'

Pole deadline zmieniło wartość z '2023-03-10' na '2023-03-24'

Pole publishto zmieniło wartość z '2023-03-10' na '2023-03-24'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
user_id25064642509120
deadline2023-03-102023-03-24
publishto2023-03-102023-03-24
2023-03-10 14:02:25  BARTOSZ DUDA

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie</strong><br /> ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn<br /> tel./fax: 89 535 76 84, 89 526 44 39, 89 526 82 29, e-mail: sekretariat@w-modr.pl, www.w-modr.pl<br /> <br /> <strong>Ogłoszenie nr 5/2023<br /> na stanowisko&nbsp;</strong></p> <p><strong>Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zesp&oacute;ł Doradc&oacute;w w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><u>Podstawowy zakres obowiązk&oacute;w :</u></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 36pt; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0);">&nbsp;</p> <ol> <li>prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej<br /> w zakresie: <ul> <li>system&oacute;w i technologii produkcji rolniczej,</li> <li>ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym,</li> <li>przetw&oacute;rstwa i marketingu produkt&oacute;w rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych,</li> <li>integracji poziomej i pionowej,</li> <li>aktywizacji mieszkańc&oacute;w obszar&oacute;w wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej,</li> <li>zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszar&oacute;w wiejskich ze środk&oacute;w krajowych lub zagranicznych,</li> <li>ochrony środowiska, bior&oacute;żnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu,</li> <li>zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi;</li> </ul> </li> <li>prowadzenie monitoringu cen płod&oacute;w rolnych, środk&oacute;w produkcji, nawoz&oacute;w mineralnych;</li> <li>upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych;</li> <li>prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie;</li> <li>prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych;</li> <li>wsp&oacute;łudział w organizacji targ&oacute;w, wystaw, pokaz&oacute;w, konferencji i innych przedsięwzięć&nbsp; upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetw&oacute;rstwa rolno-spożywczego;</li> <li>sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w nawozowych lub plan&oacute;w przechowalnictwa nawoz&oacute;w naturalnych;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, plan&oacute;w działalności ekologicznej;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub plan&oacute;w produkcji w gospodarstwach ekologicznych;</li> <li>wypełnianie wniosk&oacute;w lub innych dokument&oacute;w niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub wsp&oacute;łfinansowanej ze środk&oacute;w pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.</li> </ol> <p><strong>Wymagania:</strong></p> <ul> <li>wykształcenie wyższe&nbsp;</li> <li>umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń,&nbsp;&nbsp;</li> <li>dobra znajomość&nbsp; program&oacute;w komputerowych Microsoft Office,</li> <li>posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu.</li> </ul> <p><strong>Preferowane:</strong></p> <ul> <li>wykształcenie rolnicze lub pokrewne</li> <li>miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy,&nbsp;</li> <li>pochodzenie wiejskie,&nbsp;</li> <li>doświadczenie&nbsp; w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi.</li> </ul> <p style="margin-left: 18pt;"><strong>Wymagane dokumenty:</strong></p> <ul> <li>CV oraz list motywacyjny,</li> <li>dokumenty&nbsp; potwierdzające&nbsp; wykształcenie i kwalifikacje zawodowe&nbsp; (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy),</li> <li>zgoda na przetwarzanie danych osobowych &ndash; (w załączeniu).</li> </ul> <p><strong>Termin składania dokument&oacute;w:&nbsp;<u>do 10.03.2023 r. godz. 15.00</u></strong><br /> <br /> Dokumenty należy przesłać &nbsp;z oznaczeniem&nbsp;<strong>&bdquo;Nab&oacute;r - ogłoszenie 5/2023&rdquo; :</strong><br /> <br /> pocztą na adres&nbsp; WMODR z siedzibą w Olsztynie&nbsp; 10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub<br /> pocztą elektroniczną (skany dokument&oacute;w) &ndash; w tytule e-maila należy wpisać&nbsp;<strong>&quot;Nab&oacute;r- ogłoszenie<br /> nr 5/2023&rdquo;</strong></p> <div id="SLO_balloon_obj"> <div class="SLO_ImTranslatorLogo" id="SLO_button" style="opacity: 100; background: url(&quot;chrome-extension://glaedmooikiamindhmfcfccncmmdagge/content/img/util/imtranslator-s.png&quot;);"> &nbsp; </div> </div> ' na ' <p><strong>Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie</strong><br /> ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn<br /> tel./fax: 89 535 76 84, 89 526 44 39, 89 526 82 29, e-mail: sekretariat@w-modr.pl, www.w-modr.pl<br /> <br /> <strong>Ogłoszenie nr 5/2023<br /> na stanowisko&nbsp;</strong></p> <p><strong>Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zesp&oacute;ł Doradc&oacute;w w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><u>Podstawowy zakres obowiązk&oacute;w :</u></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 36pt; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0);">&nbsp;</p> <ol> <li>prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej<br /> w zakresie: <ul> <li>system&oacute;w i technologii produkcji rolniczej,</li> <li>ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym,</li> <li>przetw&oacute;rstwa i marketingu produkt&oacute;w rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych,</li> <li>integracji poziomej i pionowej,</li> <li>aktywizacji mieszkańc&oacute;w obszar&oacute;w wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej,</li> <li>zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszar&oacute;w wiejskich ze środk&oacute;w krajowych lub zagranicznych,</li> <li>ochrony środowiska, bior&oacute;żnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu,</li> <li>zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi;</li> </ul> </li> <li>prowadzenie monitoringu cen płod&oacute;w rolnych, środk&oacute;w produkcji, nawoz&oacute;w mineralnych;</li> <li>upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych;</li> <li>prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie;</li> <li>prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych;</li> <li>wsp&oacute;łudział w organizacji targ&oacute;w, wystaw, pokaz&oacute;w, konferencji i innych przedsięwzięć&nbsp; upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetw&oacute;rstwa rolno-spożywczego;</li> <li>sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w nawozowych lub plan&oacute;w przechowalnictwa nawoz&oacute;w naturalnych;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, plan&oacute;w działalności ekologicznej;</li> <li>sporządzanie plan&oacute;w przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub plan&oacute;w produkcji w gospodarstwach ekologicznych;</li> <li>wypełnianie wniosk&oacute;w lub innych dokument&oacute;w niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub wsp&oacute;łfinansowanej ze środk&oacute;w pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.</li> </ol> <p><strong>Wymagania:</strong></p> <ul> <li>wykształcenie wyższe&nbsp;</li> <li>umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń,&nbsp;&nbsp;</li> <li>dobra znajomość&nbsp; program&oacute;w komputerowych Microsoft Office,</li> <li>posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu.</li> </ul> <p><strong>Preferowane:</strong></p> <ul> <li>wykształcenie rolnicze lub pokrewne</li> <li>miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy,&nbsp;</li> <li>pochodzenie wiejskie,&nbsp;</li> <li>doświadczenie&nbsp; w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi.</li> </ul> <p style="margin-left: 18pt;"><strong>Wymagane dokumenty:</strong></p> <ul> <li>CV oraz list motywacyjny,</li> <li>dokumenty&nbsp; potwierdzające&nbsp; wykształcenie i kwalifikacje zawodowe&nbsp; (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy),</li> <li>zgoda na przetwarzanie danych osobowych &ndash; (w załączeniu).</li> </ul> <p><strong>Termin składania dokument&oacute;w:&nbsp;<u>do 24.03.2023 r. godz. 15.00</u></strong><br /> <br /> Dokumenty należy przesłać &nbsp;z oznaczeniem&nbsp;<strong>&bdquo;Nab&oacute;r - ogłoszenie 5/2023&rdquo; :</strong><br /> <br /> pocztą na adres&nbsp; WMODR z siedzibą w Olsztynie&nbsp; 10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub<br /> pocztą elektroniczną (skany dokument&oacute;w) &ndash; w tytule e-maila należy wpisać&nbsp;<strong>&quot;Nab&oacute;r- ogłoszenie<br /> nr 5/2023&rdquo;</strong></p> <div id="SLO_balloon_obj"> <div class="SLO_ImTranslatorLogo" id="SLO_button" style="opacity: 100; background: url(&quot;chrome-extension://glaedmooikiamindhmfcfccncmmdagge/content/img/util/imtranslator-s.png&quot;);"> &nbsp; </div> </div> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn
tel./fax: 89 535 76 84, 89 526 44 39, 89 526 82 29, e-mail: sekretariat@w-modr.pl, www.w-modr.pl

Ogłoszenie nr 5/2023
na stanowisko 

Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi

 

 

Podstawowy zakres obowiązków :

 

  1. prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej
    w zakresie:
    • systemów i technologii produkcji rolniczej,
    • ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym,
    • przetwórstwa i marketingu produktów rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych,
    • integracji poziomej i pionowej,
    • aktywizacji mieszkańców obszarów wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej,
    • zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszarów wiejskich ze środków krajowych lub zagranicznych,
    • ochrony środowiska, bioróżnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu,
    • zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi;
  2. prowadzenie monitoringu cen płodów rolnych, środków produkcji, nawozów mineralnych;
  3. upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych;
  4. prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie;
  5. prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych;
  6. współudział w organizacji targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć  upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego;
  7. sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych;
  8. sporządzanie planów nawozowych lub planów przechowalnictwa nawozów naturalnych;
  9. sporządzanie planów działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, planów działalności ekologicznej;
  10. sporządzanie planów przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych;
  11. wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe 
  • umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń,  
  • dobra znajomość  programów komputerowych Microsoft Office,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu.

Preferowane:

  • wykształcenie rolnicze lub pokrewne
  • miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy, 
  • pochodzenie wiejskie, 
  • doświadczenie  w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny,
  • dokumenty  potwierdzające  wykształcenie i kwalifikacje zawodowe  (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – (w załączeniu).

Termin składania dokumentów: do 10.03.2023 r. godz. 15.00

Dokumenty należy przesłać  z oznaczeniem „Nabór - ogłoszenie 5/2023” :

pocztą na adres  WMODR z siedzibą w Olsztynie  10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub
pocztą elektroniczną (skany dokumentów) – w tytule e-maila należy wpisać "Nabór- ogłoszenie
nr 5/2023”

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie
ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn
tel./fax: 89 535 76 84, 89 526 44 39, 89 526 82 29, e-mail: sekretariat@w-modr.pl, www.w-modr.pl

Ogłoszenie nr 5/2023
na stanowisko 

Doradca w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego nr 4, Zespół Doradców w Szczytnie - obsługa gminy Rozogi

 

 

Podstawowy zakres obowiązków :

 

  1. prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej, upowszechnieniowej i promocyjnej
    w zakresie:
    • systemów i technologii produkcji rolniczej,
    • ekonomiki i zarządzania gospodarstwem rolnym,
    • przetwórstwa i marketingu produktów rolno-spożywczych, w tym lokalnych regionalnych,
    • integracji poziomej i pionowej,
    • aktywizacji mieszkańców obszarów wiejskich i rozwoju przedsiębiorczości, w tym pozarolniczej,
    • zasad finansowego wsparcia rolnictwa i obszarów wiejskich ze środków krajowych lub zagranicznych,
    • ochrony środowiska, bioróżnorodności, zapobiegania i adaptacji do zmian klimatu,
    • zachowania dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego wsi;
  2. prowadzenie monitoringu cen płodów rolnych, środków produkcji, nawozów mineralnych;
  3. upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych;
  4. prowadzenie monitoringu przebiegu prac w rolnictwie;
  5. prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji niezbędnej w rachunkowości gospodarstw rolnych;
  6. współudział w organizacji targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć  upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego;
  7. sporządzanie analiz i opracowań ekonomicznych, finansowych i technologicznych;
  8. sporządzanie planów nawozowych lub planów przechowalnictwa nawozów naturalnych;
  9. sporządzanie planów działalności rolno-środowiskowo-klimatycznej, planów działalności ekologicznej;
  10. sporządzanie planów przestawienia gospodarstwa rolnego na produkcję metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych;
  11. wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe 
  • umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń,  
  • dobra znajomość  programów komputerowych Microsoft Office,
  • posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu.

Preferowane:

  • wykształcenie rolnicze lub pokrewne
  • miejsce zamieszkania - teren obsługiwanej gminy, 
  • pochodzenie wiejskie, 
  • doświadczenie  w pracy z rolnikami i przedsiębiorcami rolnymi.

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny,
  • dokumenty  potwierdzające  wykształcenie i kwalifikacje zawodowe  (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, świadectw pracy, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – (w załączeniu).

Termin składania dokumentów: do 24.03.2023 r. godz. 15.00

Dokumenty należy przesłać  z oznaczeniem „Nabór - ogłoszenie 5/2023” :

pocztą na adres  WMODR z siedzibą w Olsztynie  10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91 lub
pocztą elektroniczną (skany dokumentów) – w tytule e-maila należy wpisać "Nabór- ogłoszenie
nr 5/2023”

2023-03-25 19:46:28 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..