Dział Administracyjno-Gospodarczy
Dział Administracyjno-Gospodarczy
tel. (89) 526 44 39, 535 76 84 w. 41, e-mail: j.szatkowska@w-modr.pl
Kierownik: Szatkowska Joanna
Sekcja Zamówień Publicznych
tel. (89) 526 44 39, 535 76 84 w. 62, e-mail: l.konczanin-chrzan@w-modr.pl
Kierownik: Konczanin-Chrzan Lidia
Do zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego (DAG) należy w szczególności:
- prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Ośrodka Doradztwa, w tym m.in. zaopatrzenie w niezbędne materiały, urządzenia i wyposażenie;
- prowadzenie spraw w zakresie przeglądów, napraw i remontów bieżących sprzętu
i obiektów; - zapewnienie ochrony mienia Ośrodka Doradztwa;
- zapewnienie warunków dla przestrzegania przepisów w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie obsługi transportowej;
- prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem i obsługą siedzib Zespołów;
- przygotowanie planów i wykonywanie zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy, a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
a) przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
b) przedstawianie Dyrektorowi propozycji planu zamówień publicznych,
c) przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) uczestniczenie w komisjach przetargowych,
e) dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
f) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
g) opiniowanie faktur i rachunków pod względem ich zgodności
z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych;
9) prowadzenie rutynowych i wyrywkowych analiz zużycia materiałów przez poszczególne komórki organizacyjne oraz kontroli transportu;
10) prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątku, zapasów materiałów, zapasów towarów i środków trwałych;
11) prowadzenie archiwum zakładowego;
12) współpraca, w zakresie i przedmiocie zadań Działu, z instytucjami i jednostkami
określonymi w ustawie;
13) udostępnianie pomieszczeń i innych składników majątkowych oraz wykonywanie usług transportu międzynarodowego;
14) organizacja targów, wystaw, pokazów, konferencji i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego.
Do zadań Sekcji Zamówień Publicznych (SZP) należy w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, koordynowaniem, udzielaniem oraz realizowaniem zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy, a także zgodnie z zakresem i kompetencjami określonymi wewnętrznymi przepisami Dyrektora, w tym:
a) przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
b) przedstawianie Dyrektorowi propozycji planu zamówień publicznych,
c) przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) uczestniczenie w komisjach przetargowych,
e) dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
f) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
g) opiniowanie faktur i rachunków pod względem ich zgodności
z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.